Strokovna izobrazba
Strokovna izobrazba je vrednota. Diploma iz psihoterapije je podeljena samo tistim, ki so z znanjem in izkušnjami dosegli standarde, ki jih postavlja Evropska zveza za psihoterapijo. Da postaneš psihoterapevt je potrebnih kar nekaj let šolanja in dodatnega strokovnega izobraževanja. Potrebno je bit več let vključen v osebno terapijo in obiskovati redno strokovno supervizijo, ko že delaš s klienti.

Strokovni naziv podeljen na ALUO:
Diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij

Strokovni naziv podeljen od EATA:
Certified Transactional Analyst – CTA Psychotherapy
Certifikat za podpročje psihoterapije je podeljen od Evropskega združenja za transakcijsko analizo.
S tem nazivom sem pridobila tudi kompetence, da sem učna terapevtka za študente psihoterapije, ko se odločajo komu zaupajo sebe v osebno terapijo.

Strokovni naziv podeljen od SKZP:
Slovenska diploma iz psihoterapije
Psihoterapevtska edukacija v skladu z edukativnimi standardi Slovenske krovne zveze za psihoterapijo in Evropske zveze za psihoterapijo.
Od oblikovalke do psihoterapevtke
– Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Dipl. obl. vizual. kom (UN)
– CDK – Šola čustvene inteligence
3-letno izobraževanje
– SIP – Slovenski inštitut za psihoterapijo (SFU Dunaj, danes SFU Ljubljana)
2-letno fakultetno izobraževanje iz propedevtike
– IPTA – Inštitut za psihoterapijo transakcijske analize
TA-101
– IPSA – Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje
4-letno podiplomsko izobraževanje iz transakcijske analize
Integrativno-relacijski pristop
– IPSA v sodelovanju z Dr. Roger Solomon (ZDA)
I in II stopnja terapevtske metode EMDR
– IPSA v sodelovanju z European Centre for Psychotherapeutic Studies (UK)
Psychotherapy Supervision – an Integrative Relational Approach
Dodatni strokovni razvoj
DODATNA IZOBRAŽEVANJA, DELAVNICE in WEBINARJI:
– Poletna šola TA – Stres in/v življenjskem scenariju
– Preventivni program preprečevanja depresije
– 7th European Integrative Psychotherapy Conference
– Strokovno srečanje TA
– Strokovno srečanje / Otrok in mladostnik na poti v zdravo odraslost
– 2nd Summer School in Croatia
– Spodbujanje integracije / Kako spodbuditi samoozdravitven proces v možganih
– Navezanost / somatski pristop podpore okrevanju
– Strokovno srečanje / Pomen in izzivi supervizije
– Clinical Dissociation (Brainspotting Slovenia)
– Psihodrama + Transakcijska analiza / Skriptna izbira partnerja
– Uvod v sodobne smernice dela s travmo (somatski pristop)
– Creative Journaling Workshop
– OH Cards delavnica
– Remembering The Body Ours and Our Clients
– Skupinsko delo v psihoterapiji, svetovanju in psihoedukaciji
– Skupinska supervizija
– Existencial and Traumatic Aspects of the Pandemia. Cues for its Intervention.
– Pain of Abandonment
– Zasvojenost s seksualnostjo in internetno pornografijo
– Working with Traumatic Memory
– Starost – najvišja stopnja človekovega razvoja
– Na čuječnost in sočutje usmerjena integrativna psihoterapija
– Hipnoza / Pozabljena kraljica psihoterapije
– Kaj so varni odnosi
– Compassion Fatigue
– Zgodbe naših prednikov – Od omejujočih do zdravilnih vplivov
Klient > terapevt > supervizor
STROKOVNA IZOBRAZBA JE SESTAVLJENA IZ ŠTUDIJSKEGA DELA IN IZ PRAKTIČNEGA DELA.
Vsi študentje psihoterapije potrebujejo tudi osebno izkušnjo, ko se sami postavijo v vlogo klienta (min. 250 ur). Redno, tedensko obiskovanje psihoterapije je proces SAMOSPOZNAVANJA. Pomemben je tako za razvozlavanje lastnih zavednih in nezavednih vsebin, kot tudi kasneje pri delu s klient. V procesu dela s klienti se namreč zbujajo tudi naše lastne vsebine, ki jih je potrebno prepoznati in ustrezno predelati.
Praktično delo s klienti, kar nekaj let, poteka pod redno SUPERVIZIJO. Specializanti psihoterapije skozi tak proces pridobivajo na strokovnem znanju in razvijajo kompetentnost.

UČNA TERAPIJA – OSEBNA IZKUŠNJA V VLOGI KLIENTA
Kot študentka psihoterapije sem bila vključena v obvezno redno tedensko osebno psihoterapijo pri certificiranemu psihoterapevtu. Učna terapija je del procesa, kjer terapevt spoznava sebe skozi lastni psihoterapevtski proces.
Danes sem tudi sama učna terapevtka za študente in specializnate psihoterapije.

SUPERVIZIJA
Supervizija je obvezna, ko začnemo delat s klienti. Skozi supervizijo se strokovno razvijamo in se hkrati učimo samorefleksije svojega dela.
Danes sem tudi sama v vlogi supervizorke in s tem prenašam naprej znanje in izkušnje.
Prostovoljstvo – pomoč ljudem v stiski
PROSTOVOLJSTVO mi že več kot 15 let omogoča, da brezplačno delim svojo osebno izkušnjo, strokovno znanje in tudi izkušnje pridobljene skozi moj poklic psihoterapevtke.
Nekoč nekdaj sem v stiski lastne anksioznosti našla pomoč in sogovornike v društvu DAM. Ko sem prehodila svojo trnovo pot sem si želela pomagat tudi drugim, da bodo lažje in hitreje našli pot iz labirinta anksioznosti.
Nekaj let sem bila vodja ljubljanske skupine za samopomoč. V tem času sem imela priložnost biti mentorica za študente propedevtike, ki so opravljali svojo prakso v psihosocialnih ustanovah, s prisotnostjo na naših skupinah za samopomoč.
Ves ta čas in še danes pa sem anonimno aktivno sodelujoča na forumu.
Društvo DAM – društvo za pomoč osebam z depresijo in anksioznimi motnjami.
www.nebojse.si